Saturday, November 24, 2012

တပ္မွဴးတပ္သားေျပာစကား(3)

My apology is that you (readers) should edit some of my sentences if
you would post my dialogues online. These are based on true stories
from around Myanmar. I will continue to send you as much I learned the
true colors about Burmese military as " မတူတာေလးေတြ" or Differences.
You can also criticize me frankly on my writings if you like.

တပ္သား။       ။ ဗုိလ္မွဴး ငါတုိ႔နာမည္ကုိလည္း မိတ္ဆက္ေပးဖုိ႔ေတာ့လုိမယ္ ထင္တယ္။
တပ္မွဴး။။     ။။ ဟုတ္တယ္။ ကဲ မင္းရဲံနာမည္ကို အရင္ေျပာျပစမ္းကြာ။
တပ္သား။       ။ ကြ်န္ေတာ့္နာမည္ကေတာ့ တပ္သား၀ူး၀ါးပါ ခင္ဗ်ာ။
ဘာေၾကာင့္လဲဆုိရင္ ျပည္သူေတြကို တ၀ူး၀ူးနဲ႔ေျပာဆုိၿပီးပုိက္ဆံေ
တာင္းတယ္။
ၿပီးရင္ ၀ါးလုိက္တယ္ေလ။ ဒါေၾကာင့္ တပ္သား၀ူး၀ါးလုိ႔ေခၚတယ္။
ဗုိလမွဴးရဲ့နာမည္ကိုလည္းေျပာျပပါဦး...
တပ္မွဴး။      ။ငါ့နာမည္က မင္းနဲ႔ေျပာင္းျပန္ဘဲ။ ငါက ဗုိလ္မွဴး၀ါး၀ူးေလ။
ငါ့လက္ေအာက္ကလူေတြေပးသမွ် အရင္၀ါးတယ္။ ေနာက္ငါလုိတာေတြမရရင္သူတုိ႔ကို
၀ူးထုတ္လုိက္တယ္။ ဒါေၾကာင့္ ဗုိလ္မွဴး၀ါး၀ူးလုိ႔ေခၚတယ္။

တပ္သား၊   ၊ ဒါနဲ႔စကားမစပ္ေျပာရဦးမယ္။ ဘာေၾကာင့္ ဗမာ့အေျခာက္တပ္မေတာ္လုိ႔ေခၚရတာလဲ။
တပ္မွဴး။     ။ အဲဒါကဒီလုိရွိတယ္။ ျပင္ဦးလြင္ရွိ DSA
စစ္ဗုိလ္ေလာင္းေလးေတြထဲက ၁၀ ေယာက္မွာ ၃ ေယာက္ေလာက္က အေျခာက္ျဖစ္ေနတာကြ။
သူတုိ႔ေယာက်ၤားအခ်င္းခ်င္းဖင္ခံစားတယ္ေလ။ ဒါေၾကာင့္
ဗမာ့အေျခာက္တပ္မေတာ္လုိ႔ေခၚရတာပါ။
By:Kopeter