Wednesday, March 20, 2013

ဒီေန႔ရဲ့ ထူးျခားခ်က္ကေတာ့ ဘာသာေပါင္းစုံက ေခါင္းေဆာင္ေတြ တက္ေရာက္လာ

မင္းကိုႏိုင္

ဒီေန႔ရဲ့ ထူးျခားခ်က္ကေတာ့ ဘာသာေပါင္းစုံက ေခါင္းေဆာင္ေတြ တက္ေရာက္လာတဲ့ အတြက္ တိုင္းျပည္ရဲ့ အေရးႀကီးတဲ့အခ်က္ျဖစ္တယ္လို႔ က်ေနာ္ထင္ပါတယ္

က်ေနာ္တို႔တမ်ိဳးသားလုံး ၿခိမ္းေျခာက္ခံရတဲ့ အေျခအေနမွာ ရွိပါတယ္
က်ေနာ္တို႔ကို အညြန္႔ခ်ိဳးခံရတဲ့ အေျခအေနမွာရွိပါတယ္
က်ေနာ္တို႔ ညီညြတ္မယ့္ ကိစၥေတြမွာ ၿဖိဳကြဲမယ့္ အေျခအေနမွာ ရွိေနပါတယ္
က်ေနာ္တို႔ရဲ့ ခြတ္ေဒါင္းအလံဟာ လူပုဂၢိဳလ္ တစုံတေယာက္က လာၿပီး ေမာင္ပိုင္စီးလို႔ ဘယ္ေခတ္မွာမွ မရခဲ့ပါဘူး

ေနာက္ဆုံးႏိုင္ငံေတာ္ အလံဟာ အစိုးရ အဆက္ဆက္ေၾကာင့္ ေျပာင္းခ်င္ေျပာင္းမယ္
အမ်ိဳးသားခြတ္ေဒါင္းအလံဟာ ဘယ္ေတာ့မွ ေျပာင္းမွာ မဟုတ္ပါဘူး ေျပာင္းခ်င္တိုင္း ေသနတ္နဲ႔ ၿခိမ္ေျခာက္ၿပီး ေျပာင္းလို႔မရတဲ့ က်ေနာ္တို႔ရဲ့ အမ်ိဳးသားတိုက္ပြဲဝင္ ခြက္ေဒါင္းအလံကို ကိုင္မယ့္လက္ဟာ ဘယ္လိုလက္မ်ိဳးလဲ ဆိုတာ စိတ္ဝင္စားစရာပါ အဲဒီလက္ဟာ လူမ်ိဳးဘာသာ မခြဲျခားဘူးဆိုတာ ပထမဆုံး ဗကသ ဥကၠ႒ အစၥလာမ္ဘာသာဝင္အျဖစ္ မစၥတာ ရရွစ္ကို က်ေနာ္တို႔ ရက္ရက္ေရာေရာႀကီးေပးခဲ့တယ္ဆိုတာ အသိအမွတ္ျပဳေစခ်င္ပါတယ္

က်ေနာ္တို႔ ခြတ္ေဒါင္းအလံကို ကိုင္မယ့္လက္ဟာ လူမ်ိဳးဘာသာ မခြဲျခားပါဘူး က်ေနာ္တို႔ တမ်ိဳးသားလုံးအတြက္ သစၥာရွိဖို႔ရယ္ ေသြးစြန္းေနတဲ့ လက္မျဖစ္ဖို႔ရယ္ သန္႔စင္တဲ့ လက္ျဖစ္ဖို႔ပဲ လိုပါတယ္။ (မင္းကိုႏိုင္)

REF; ျမန္မာမုစ္လင္မ္ သတင္းဌာနမွ ေကာက္ႏုတ္သည္။ (မိုးလုံးဟိန္း)