Tuesday, March 11, 2014

ကိုထင္ေအာင္လင္း လိုင္ဇာသို႔ ၿငိမ္းခ်မ္းေရး ေျခလ်င္ခရီးခ်ီတက္ခဲ့သူ ဒီဗီဘီ ဒီဘိတ္တြင္ ဦးလွေမာင္ေရႊအား ေမးခဲ့ေသာေမးခြန္း..


 · 



---------------------------------------------------------------------------------------------------
က်ေနာ္ေမးခြန္းသုံးခြန္း ေမးခ်င္ပါတယ္..
၁။ ဦးေလးတို႔ ေျပာေနၾကတဲ့ ၿငိမ္းခ်မ္းေရးမွာ ျပည္သူလူထုပါဝင္ဖို႔ ဖိတ္ေခၚပါတယ္ဆိုတဲ့ အေၾကာင္းပါ။ က်ေနာ္တို႔ ျပည္သူလူထုအေနနဲ႔ ၿငိမ္းခ်မ္းေရးမွာ ပါဝင္ခဲ့ပါတယ္။ က်ေနာ္တို႔ ႏွစ္ေယာက္ ေထာင္ ၈ လ က်သြားပါတယ္။ အဲဒါ ဘယ္လိုလုပ္မွာလဲ။ က်ေနာ္တို႔ ေမးခ်င္ပါတယ္ တခ်က္။
၂။ ေနာက္ၿပီးေတာ့ တိုင္းရင္းသားေတြဖက္က ယုံၾကည္မႈမတည္ေဆာက္ႏိုင္ဘူးဆိုတဲ့ အေၾကာင္းကို ေမးခ်င္ပါတယ္။ တိုင္းရင္းသားေတြဖက္ကို ယုံၾကည္မႈတည္ေဆာက္ဖို႔ သြားတဲ့လူက တိုင္းရင္းသားေတြ ယုံၾကည္ရမယ့္လူတေယာက္ ျဖစ္ပါရဲ႕လားဆိုတာ က်ေနာ္တို႔ ေမးခ်င္ပါတယ္။ ယုံၾကည္မႈတည္ေဆာက္ဖို႔ သြားတဲ့လူက စစ္တပ္က ဗိုလ္မႉးေဟာင္းတေယာက္ျဖစ္ေနတယ္။ တိုင္းရင္းသားေတြ ဘယ္လိုလုပ္ယုံၾကည္မွာလဲ။
၃။ ေနာက္ၿပီးေတာ့ တိုင္းရင္းသားေတြ လက္နက္ကိုင္တဲ့ ကိစၥ။ က်ေနာ္တို႔ တိုင္းရင္းသားေတြက လက္နက္ကိုင္တယ္ဆိုတာ မိမိအက်ဳိးစီးပြားကို ထိခိုက္လာၿပီဆိုရင္ ပါးစပ္နဲ႔အရင္ေျပာမယ္။ ေျပာလို႔မရရင္ လက္နက္ကိုင္လာရလိမ့္မယ္။ ဒါဟာ ဘယ္တိုင္းရင္းသားမွ မဟုတ္ဘူး။ ဗမာလည္းလုပ္ရင္ အဲလို ျဖစ္မွာပဲ။ သမၼတကလည္း အခ်ဳပ္အျခာအာဏာနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ခြဲမထြက္ဖို႔ေျပာတယ္။ အဲဒါကလည္း လြဲရင္ ႀကိဳက္တာလုပ္လို႔ ရပါတယ္လို႔ ေျပာတယ္။ အခ်ဳပ္အျခာအာဏာကို သမၼတက ပိုင္တာလား။ ျပည္သူက ပိုင္တာလား။ ျပည္သူရဲ႕စကားကို နားေထာင္သင့္ပါတယ္။ သမၼတက။ က်ေနာ္တို႔ ခြဲထြက္ဖို႔ မခြဲထြက္ဖို႔ ဆိုတာက က်ေနာ္တို႔ တိုင္းရင္းသားေတြက ျပည္မနဲ႔ ေပါင္းလို႔ ငတ္ေနပါတယ္ဆိုရင္ က်ေနာ္တို႔ ခြဲထြက္ရမယ္။ မခြဲထြက္ပဲ ဒီအတိုင္း အငတ္ခံၿပီး ေနေနရမွာလား။ က်ေနာ္တို႔ တိုင္းရင္းသားေတြမွာ ေမြးရာပါ အခြင့္အေရးဆိုတာ ရွိတယ္။ ေမြးရာပါ ခြဲထြက္ပိုင္ခြင့္ဆိုတာ ရွိပါတယ္။ အဲဒါကို ေျပာခ်င္တယ္။
မွတ္ခ်က္။ စကားလုံးအတိအက်မဟုတ္ပါ။ ဗီဒီဖိုင္ဖြင့္ရန္ အခက္အခဲရွိသူမ်ားအတြက္ ေရးေပးျခင္းျဖစ္ပါတယ္။ ဆိုလိုရင္း မေပ်ာက္ပ်က္ေစပဲ ဖတ္ရသူ အဆင္ေခ်ာေအာင္ အနည္းငယ္ တို႔တိထားပါတယ္။