Friday, March 27, 2015

ဗိုလ္ခ်ဳပ္ ဂြမ္ေမာ္ ႏွင္႔ ဧရာ၀တီ အင္တာဗ်ဴ း မွ ေကာက္ႏုတ္ခ်က္


=====================================
"က်ေနာ္တို႔ တပ္ပိုင္းဆုိင္ရာ ကိစၥေတြ ေဆြးေႏြး ေနတဲ့ အခ်ိန္မွာပဲ ညေနပိုင္းမွာ က်ေနာ္တို႔ တပ္မဟာ ၃ ဘက္မွာ ေလယာဥ္ေတြေရာက္လာတယ္။ ေဆြးေႏြးပြဲမွာ အက်ပ္ အတည္းျဖစ္ေနတဲ့ တခ်ဳိ႕ေခါင္းစဥ္ေတြကို က်ေနာ္က ဗဟိုေကာ္မတီကို တယ္လီဖုန္းနဲ႔ တင္ျပဖို႔လုပ္ေနတဲ့ အခ်ိန္မွာပဲ ေလယာဥ္ ေတြနဲ႔ ၀င္တုိက္ေနတဲ့အခါမွာ က်ေနာ္က ဗဟိုကို ဒီကိစၥေတြ ဆက္ၿပီးမတင္ျပေတာ့ဘူး။ အစည္းအေ၀းမွာ က်ေနာ္ ပြင့္ပြင့္လင္းလင္း ေျပာပါတယ္။ က်ေနာ္ ဒီကေန႔ အက်ပ္အတည္းျဖစ္ေနတဲ့ ကိစၥေတြ တင္ျပမလို႔ လုပ္ေနတဲ့ အခ်ိန္မွာပဲ ဟိုမွာတိုက္ပြဲေတြျဖစ္ေနလို႔ က်ေနာ္တင္ျပဖို႔ အေျခအေနမေကာင္းဘူး။ ေနာက္မွပဲ က်ေနာ္တင္ျပမယ္လို႔ ေျပာပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္မို႔ ေဆြးေႏြးပြဲေတြ ျဖစ္ေနတဲ့အခ်ိန္မွာ မေမွ်ာ္လင့္တဲ့ ေတြ႕ဆုံတုိက္ပြဲ မဟုတ္ဘဲနဲ႔ တကယ္ပဲ အထက္ ကေန ညြန္ၾကားမႈေတြ လုပ္ေနတဲ့ တိုက္ပြဲေတြျဖစ္တာက ေဆြးေႏြးပြဲကို တကယ္ ထိခိုက္ေစပါတယ္။
"ဗိုလ္ခ်ဳပ္ ဂြမ္ေမာ္"